يکشنبه, 2 دی 1403
مرکز ارتباطات مردمی 122

اطلاع رسانی قطعی آب:

در هیچ یک از مناطق استان قطعی آب وجود ندارد.


شهرهای تحت پوشش سامانه :
 ٭   این سامانه درسال 87 در شرکت راه اندازی شده و شهرهای اردبیل -پارس آباد- مشگین -گرمی-  و خلخال را تحت پوشش خود قرار داده است درنیمه اول سال 94 طی برنامه ریزی های انجام شده بقیه  شهرهای استان شامل:
 بیله سوار،جعفرآباد،اصلاندوز،انگوت،رضی،لاهرود،فخرآباد،هیر،نمین،عنبران،آبیبگلو،نیر،کورائیم ،کوثر،کلور و هشتجین  تحت پوشش سامانه قرارگرفته است.
معرفی قابلیت های نرم افزاری سامانه :

 ٭         امکان دريافت تماسها و ضبط مکالمات انجام شده بين اپراتور پاسخگو و شهروندان .

 

٭         ايجاد يک پرونده کاري براي هر تماس تلفني و استفاده از مکالمات ضبط شده بعنوان مستندات صوتي آن تماس .

 

٭     امکان برقراري ارتباط با بانک اطلاعاتي امور مشترکين جهت دريافت اطلاعات تکميلي ( نظير آدرس ، مشخصات فني مشترک مانند مانده بدهی و . . . ) و ضميمه نمودن آن به پرونده جهت تسريع ثبت اطلاعات .

 

٭         ارجاع تمامي تماسها به يک مرکز تصميم گيرنده براي تشخيص و دسته بندي تماسها و ارسال آنها به مراکز مرتبط .

 

٭         دريافت تماسها در مناطق و واحدهاي اقدام کننده بطورکاملا" مکانيزه .

 

٭         ثبت تشخيص و برآورد اوليه حادثه گزارش شده در سيستم .

 

٭         امکان تعريف هشدار بر روی نحوه عملکرد پرسنل و وضعيت مجموعه برای اطلاع رسانی به مديران جهت اخذ تصميمات مهم .  

 

٭         صدور فرم ماموريت شامل آدرس و شرح مختصر حادثه و تحويل آن به سراکيپ اعزامي .  

 

٭     حفظ تماس مستمر با اکيپ اعزامي و ثبت اطلاعات مربوط به پيشرفت روند کار جهت استفاده اپراتورهاي پاسخگو به منظور اطلاع رساني به شهروندان (در صورت قطع آب و مشکلات فني احتمالي و . . . ) .

 

٭            بررسي روند اجراي عمليات و پيگيري هر پرونده از ابتدا تا انتها توسط واحد بررسي و دواير مرتبط .

 

٭      امکان مديريت حالتهاي خاص و ايجاد ارتباط با مناطق مختلف در صورت نياز به اعزام اکيپهاي عملياتي و ايجاد ارتباطات خارج از سازمان (نظير تماس و درخواست همکاري با شهرداري ، شرکت برق ، آتش نشاني و . . . ) .

 

٭     ثبت پايان عمليات و بايگاني نمودن پرونده جهت تهيه گزارشات مديريتي که در آينده توسط مسئولين مربوطه مورد استفاده قرار ميگيرد .

 

٭         امکان پيگيري و تعقيب تماسهاي مربوط به شکايات و انتقادات مربوط به هر پرونده پس از اتمام عمليات رفع اتفاق .

 

٭         امکان به روز رسانی سيستم بصورت خودکار و اتوماتيک در تمام سطوح مجموعه .

 

٭         امکان تحليل داده هاي موجود و تهيه گزارشات متنوع جهت استفاده و سياست گذاري مسئولين بخشهاي مختلف شرکت

 

٭         امکان نظرسنجی از مشترکين به هنگام بايگانی نمودن پرونده ها ، جهت تأييد صحت عملکرد پرسنل .

 

٭         امکان استفاده از نقشه های بُرداری در سيستم .

 

٭         امکان مشخص کردن محل حادثه بر روی نقشه و گزارش گيری از تراکم اطلاعات بر روی نقشه .

 

٭         امکان تعريف مناطق تحت تأثير عمليات جاری شرکت بر روی نقشه و استفاده از آن در اطلاع رسانی به مشترکين .

 

٭     امکان شناسايی مشترکينی که قبلا" تماس گرفته اند ، نمايش سابقه تماسها و نمايش اطلاعات آنها ( شامل آدرس و شماره اشتراک ) بطور خودکار .

 

٭     در طراحی نرم افزار فوق سعی شده است که از امکانات اينترنت و شبکه جهانی وب استفاده شده و مديران سطوح بالا که مشاهده گزارشات و اطلاع از آمار موجود برای آنها يک نياز اصلی ميباشد بتوانند در هر زمان و هر مکانی به اطلاعات مورد نياز خود دسترسی داشته باشند .  


6.1.8.0
گروه دورانV6.1.8.0