به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، مسعود خیرجو در اولین جلسه معاونین و مدیران شرکت در سال ۱۴۰۴ضمن تقدیر از زحمات همکاران این شرکت اظهار کرد: سه اولویت اصلی کیفیت آب، اقتصاد آب و رضایت مندی مشترکان با تکیه بر اخلاق مداری و رعایت حقوق شهروندی در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به دستورالعمل های مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: با توجه به دستور المعل های شرکت مهندسی آب و تلاش شبانه روزی همه عوامل باید در راستای خدمات رسانی مطلوب، افزایش اعتمادسازی به شرکت و رضایت مندی مردم حرکت کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل با بیان اینکه مردم در برخی حوزه های خدمات رسانی از عملکرد شرکت رضایت داشته اند، افزود:عمل به تعهدات کاری و سازمانی باید در دستور کار همه واحدها قرار گیرد و تکریم ارباب رجوع و کاهش بروکراسی اداری در همه حوزه ها مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به امکان کسب رتبه های کشوری در برخی شاخص ها اظهار کرد: در فضای کار تیمی و با روحیه خانوادگی و خیرخواهانه، خدمت به مردم برای ما لذت بخش است و رضایت مندی مردم با ابتکار و نوآوری عوامل این حلاوت مضاعف خواهد شد.
خیرجو آمارها را پایه تصمیم گیری های دقیق بر شمرد و گفت:معاونت برنامه ریزی باید به عنوان مرکز تصمیم گیری شرکت به همه مسایل توجه داشته باشد تا هیچ گونه برخورد نامناسب و بی احترامی با ارباب رجوع صورت نگیرد.
این مسوول در پایان با اشاره به حساسیت موضوع کنتورخوانی بیان کرد: دقت و حساسیت در کنتور نویسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید کنتورنویسان با رعایت اخلاق و اصول تکریم به عنوان نماینده شرکت آبفا در سطح استان در مورد اعتمادسازی الگو باشند.
۸:۴۴