شنبه, 6 مرداد 1403
  • ساعت : ۱۴:۰۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 125
  • کد خبر : ۵۲۷۸
گردهمایی سراسری مدیران عامل و مدیران روابط عمومی شركت‌های آب و فاضلاب كشور
امینی مدیرعامل آبفای کشور در گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب کشور، مدیران عامل را موظف کرد تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری برنامه کمی و کیفی شرکت ها را با ۲ ویژگی تحولی و فناورانه بودن، به مرکز ارسال کنند.
به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل،امینی مدیرعامل آبفای کشور در گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب کشور، مدیران عامل را موظف کرد تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری برنامه کمی و کیفی شرکت ها را با ۲ ویژگی تحولی و فناورانه بودن، به مرکز ارسال کنند.
تمام برنامه های تکلیفی جهاد آبرسانی تا پایان سال، توجه به پروژه های اولویت دار، آمادگی برای گذر از تابستان۱۴۰۳، رصد ویژه پروژه‌های تنش، اقناع افکار عمومی در تغییرات تعرفه‌ای، قرائت همزمان کنتورهای آب و برق، تشکیل کمیته رصد هفتگی، گزارش‌های حسابرسی، نگاه جامع در پرداخت بدهی‌ها، بهره مندی از ظرفیت های قانونی برای تامین هزینه‌ها در قالب ماده ۱۱، فروش پساب، ارتباط موثر با دانشگاه‌های علوم پزشکی از مهم‌ترین توصیه‌های امینی مدیرعامل آبفای کشور در گردهمایی مدیران عامل آب و فاضلاب بود.
علویان صدر معاون برنامه ریزی و اقتصادی آبفای کشور در گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب، به ارائه برنامه ساده سازی و شفاف سازی تعرفه ها پرداخت و بر تحول اقتصادی صنعت، بررسی و بازنگری رویه ها و همچنین توجه ویژه به حوزه بودجه، نظارت مالی و مجامع عمومی تاکید کرد.
جزقاسمی معاون بهره وری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور در گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب به ارائه مهمترین برنامه ها، انتظارات و اقدامات سال ۱۴۰۳ در حوزه آب و فاضلاب پرداخت.
ملایی معاون منابع انسانی و پشتیبانی آبفای کشور در گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکت های آب و فاصلاب به تمرکز در پرداخت حقوق و مزایا، توجه ویژه به جوانی جمعیت و ترسیم نقشه راه ساماندهی کارکنان پرداخت و بر اجرای مفاد بخشنامه بازنشستگی و ارجای مفاد قراردادهای درمان و عمر کارکنان تاکید کرد.
حیدری معاون پارلمانی وزیر نیرو در گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب کشور از ابراز رضایتمندی ریاست محترم جمهوری از فعالیت های صنعت آب و برق خبر داد و تامین آب شرب بهداشتی به صورت مداوم و با سرعت خوب در تمام سطح کشور را قابل تقدیر دانست.
مهدی زاده معاون فنی و مهندسی آبفای کشور در گردهمایی سراسری مدیران آب و فاضلاب کشور با تاکید بر لزوم توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تکمیل طرح های ویژه اولویت‌دار دولت، به ضرورت اقدام ویژه در تحقق برنامه جهاد آبرسانی تا پایان سال و پیگیری موثر در خصوص تحقق مولدسازی پرداخت.
3_6385137948477970280.jpg4_6385137950184220740.jpg
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1403/04/28 06:35
    6.1.8.0
    V6.1.8.0