سه‌شنبه, 11 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۹:۱۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ 
  • تعداد بازدید : 36
  • کد خبر : ۵۲۶۸
بررسی مسائل حوزه آب وفاضلاب شهرستان پارس آباد در جلسه ی مدیرعامل شركت آبفااستان اردبیل و فرماندار این شهرستان
رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت آبفا استان اردبیل در جلسه ای با فرماندار شهرستان پارس آباد مسائل مربوط به حوزه آب وفاضلاب این شهرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اردبیل،مهندس مسعودخیرجو رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل، در جلسه ای با فرماندار شهرستان پارس آباد، آخرین وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای این شهرستان و همچنین مسائل و مشکلات موجود در این حوزه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد .
بنابراین گزارش در این جلسه ضمن بررسی مسائل مربوط به وضعیت آبرسانی و بحث پیرامون بهبود روند آبرسانی به روستاهای تابعه و همچنین برنامه ریزی به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش ، در خصوص برخی برنامه ای کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی بحث و تبادل نظر گردید که نتایجی نیز حاصل شد.
این گزارش حاکی است در این جلسه جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد نیز ضمن تقدیر از اقدامات شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل در این شهرستان ، در خصوص همکاری در روند اجرای پروژه ها و پیگیری به منظور جذب اعتبارات مورد نیاز موردتاکید قراردادند.

img_1576.jpgimg_1584.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1403/02/10 17:00
    6.1.8.0
    V6.1.8.0