سه‌شنبه, 11 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۱۰:۴۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ 
  • تعداد بازدید : 53
  • کد خبر : ۵۲۶۷
دیدار مدیرعامل شركت آب وفا ضلاب استان با نماینده ولی فقیه در اردبیل
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با حضرت آیت ا... سیّد حسن عاملی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل دیدار کردند نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار بیان داشت : مسئله آب حساس و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای اردبیل، نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار بیان داشت : مسئله آب حساس و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حضرت آیت ا... سیّدحسن عاملی با اشاره به کاهش منابع آبی ، اظهار داشت: متأسفانه با کاهش نزولات آسمانی شاهد کمبود آب در کشور و سطح استان هستیم که بایداز هم اکنون به فکر منابع آبی پایداری باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب، تصریح کرد: برای برون رفت از وضعیت موجود باید به فکرمنابع آب جدید و اصلاح روش‌های مصرف آب بوده و از اسراف و هدر رفتن آن جلوگیری کنیم و استفاده از ظرفیت روحانیون را درخصوص تبیین حرام شرعی بودن مصارف غیرمجاز مورد توجه قرار دادند.

دکتر سیّدحسن عاملی امام جمعه اردبیل در این نشست از مدیرعامل آبفا خواست تا با هماهنگی وزارت نیرو و شخص مقام عالی وزارت کار ماندگاری را انجام دهد و آن موضوع تفکیک آب شرب با آب مصرفی است که در یکی از شهرک های استان بصورت پایلوت انجام شود، کاری که درشهرهای مکه و مدینه و کربلا عملیاتی شده است.

نماینده ولی فقیه دراستان موضوع کمبود آب شرب روستایی را با اهمیت ذکر کرده و استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی دراین خصوص را مورد تاکید قراردادند.

ایشان موضوع سلامت اداری در مجموعه شرکت آب وفاضلاب استان را به عنوان اولویت کاری برای مدیرعامل جدید متذکّر شدند.

 

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این دیدارضمن تشکراز توجّه ویژه نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیلبه  موضوع  آب شرب استان درخصوص  فعالیت‌ها و اقدامات شرکت و همچنین پروژه‌های در حال اجرا و برنامه های آتی و پیش‌رو توضیحاتی را ارائه کرد.

مهندس خیرجو با اشاره به موضوع استفاده از ظرفیت بالای سپاه و بسیج سازندگی  در تامین آب شرب روستایی و مناطق محروم ادامه داد: طرح جهاد آبرسانی نهضتی جدید در وزارت نیرو می باشد که با بکار آمدن دولت انقلابی آقای دکتر رئیسی عملیاتی شده وکار عظیمی درقالب جهاد آبرسانی برای محرومیت زدایی  شروع شده است  و آبرسانی به 454 روستاهای بالای 20 خانوار استان در اولویت قرار دارد.

وی افزود: جهادآبرسانی در بهمن ماه  سال 1400 آغازوهدف گذاری شده بود درمدت 30 ماه  به اتمام برسد که متاسفانه محقق نشده است ودرصد پیشرفت قابل قبولی ندارد و علّت اصلی آن در نحوه تعامل بوده است و خوشبختانه با جلساتی که با فرمانده بسیج سازندگی و همکاران مرتبط داشته ایم نقشه راه مناسبی تدوین شده و انشاا... رفع کاستی خواهد شدوبه امیدخدا باهمکاری و تعامل از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی در روستاها و محرومیت زدایی دریغ نخواهیم کرد.

ایشان ادامه داد ، کار سپاه در امر آبرسانی روستایی شکل انتفاعی برای سپاه نداشته و با تمام امکانات  به کمک دولت آمده است و باید گفت تنها راه عبور از بحران کمبود آب و رفع محرومیت آب شرب روستایی استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی و سپاه درقالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) است.

مدیر عامل شرکت آبفا اردبیل به گلوگاههای فساد در شرکت آب وفاضلاب اشاره کرد و تصریح نمود خوشبختانه همکاران مجموعه آبفا استان خدمتگزارانی سالم و درخدمت مردم بوده  ولی در جهت تبیین موضوع بصورت شفاف و به صراحت اعلام گردیده خط قرمز ما هرگونه فساد است و اولین خطا آخرین خطاست وهیچگونه گذشتی نخواهیم داشت و درحوزه سازماندهی نیروها شاخص ما خدمت صادقانه ، توام با سلامت اداری و رعایت تکریم ارباب رجوع است.

امام جمعه.jpgامام جمعه 1.jpgدفتر امام جمعه.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1403/02/10 17:00
    6.1.8.0
    V6.1.8.0