جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۱۰:۲۸
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۱۱ 
  • تعداد بازدید : 146
  • کد خبر : ۵۱۷۸
معاون مهندسی و توسعه شركت مهندسی آب وفاضلاب كشور در سفر به استان اردبیل ، از تأسیسات آب و فاضلاب و مناطق سیل زده بازدید كرد
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور که به همراه مهندس علیرضا نعمت سلطانی ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل و جمعی از معاونین و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به شهرستان خلخال سفر کرده بود، ضمن بازدید از روند آبرسانی به شهر هشتجین ، بر رفع مشکلات آبرسانی در این منطقه تأکید نمود.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اردبیل ، مهندس مجید آقازاده معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور ، در ابتدا سفر به شهرستان خلخال در بازدیدی که با حضور مهندس علیرضا نعمت سلطانی ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل از روند آبرسانی به مردم شهر هشتجین داشت، از نزدیک در جریان مشکلات آبرسانی به این شهر و سایر روستاهای منطقه قرار گرفت و خواستار رفع سریع مشکلات آبرسانی به مردم این بخش شد.

مجید آقازاده در این بازدید ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات انجام شده، در خصوص تأمین اعتبارات لازم به منظور رفع مشکلات آبرسانی قول مساعد داد.
بر اساس این گزارش، در این بازدید، مهندس علیرضا نعمت سلطانی ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل گزارش کاملی از وضعیت منابع آب استان و بخصوص شهرستان خلخال، مشکلات موجود در این حوزه و طرح های مطالعاتی آبرسانی به مردم منطقه و همچنین پروژه های در دست اجرا ارائه کرد.

وی شرکت آبفا اردبیل را آماده ی اجرا و بهره برداری از طرح های آبرسانی شهری و روستایی در سراسر استان ، در صورت در اختیار قرار گرفتن اعتبارات مورد نیاز عنوان کرد.

 

درادامه،معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشوربه همراه مهندس سلطانی ، مدیرعامل آبفااردبیل ،معاونین وجمعی از مدیران ضمن سفر به شهرستان گرمی و مشکین شهر ازقسمتهای مختلف آسیب دیده مجتمع آبرسانی وتاسیسات فاضلاب این شهرستان ها بازدید بعمل آورد.
در این بازدید با ارائه گزارش مهندسین و متخصصین شرکت در جریان میزان خسارت وارده به مجتمع آبرسانی  و تاسیسات آبرسانی شهرگرمی ومشگین شهر وروند بازسازی تاسیسات خسارت دیده قرار گرفت .
وی در مصاحبه با مدیردفتر روابط عمومی آب وفاضلاب استان درخصوص آبرسانی به مناطق سیل زده گفت : همه تلاش کارکنان شرکت آب وفاضلاب بر این هست که تاسیسات آبرسانی خسارت دیده را در اسرع وقت وتلاش شبانه روزی تعمیر و بازسازی و وارد مدارنمایند. ودر این راستا اکیپ های سیار اقدام به آبرسانی از طریق تانکرهای سیار به روستاهای درگیر سیل اخیر نموده اند تا هموطنان گرانقدر مشکلی در تامین آب شرب نداشته باشند .
مهندس علیرضا نعمت سلطانی ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل نیز اظهار کرد : این اطمینان  به شهروندان عزیزداده میشودکه درجهت رفع مشکلات آبرسانی همه ظرفیت شرکت آب وفاضلاب بکارگرفته خواهدشد .
مهندس علیرضا نعمت سلطانی همچنین برای رفع مشکل تامین آب شرب روستائیان در گیر سیل، دستورافزایش اکیپهای تانکرسیاروتخصیص اعتبارلازم برای بازسازی و تعمیر تاسیسات خسارت دیده را صادر نمودند

سیلسیلسیل گرمیسیلسیلسیل

سیلسیلسیل

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1402/12/26 13:54
    6.1.7.0
    V6.1.7.0