پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۱۱:۵۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 497
  • کد خبر : ۵۱۶۸
استاندار اردبیل از تصفیه خانه آب شرب مشگین شهر بازدید كرد.
استاندار اردبیل درسفربه شهرستان مشگین شهر به همراه نماینده مردم شریف مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری، مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل، فرماندار شهرستان مشگین شهر و جمعی از مدیران کل استانی از آخرین وضعیت مجتمع آبرسانی شهیدسلیم زاده این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش دفترروابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل دکترعاملی، استاندار اردبیل در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل در خصوص تداوم فعالیت ها و اجرای طرح آبرسانی مشگین شهر، ضمن حمایت استانداری از اجرای این طرح مهم، بر تسریع در اجرای طرح تاکید کرد.

دکتر محمود عباس زاده، نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از فعالیت های انجام شده در این طرح از تخصیص اعتبارات لازم برای تداوم اجرای طرح آبرسانی مشگین شهر خبر داد.

مهندس علیرضانعمت سلطانی رئیس هیئت مدیره ومدیر عامل آب وفاضلاب استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: ازجمله مهمترین پروژه های  آبرسانی این شهرستان احداث و تکمیل تصفیه خانه آب شرب مجتمع آبرسانی شهیدسلیم زاده با اعتبار450 میلیارد تومان برای آبرسانی به 280 روستامی باشد.

 مهندس سلطانی افزود: تمام تلاش شرکت آب وفاضلاب استان  استان اردبیل این است که با تخصیص اعتبارملی و مالی مناسب از جمله دریافت اعتبار مالی بیشتر از طرح متمرکز شهرهای دارای تنش آبی و تخصیص اعتبار مالی مورد نیاز از اعتبارات مدیریت بحران کشور بتوانیم مسایل و مشکلات این طرح را حل نماییم و در زمان مناسبی این طرح را به بهره برداری برسانیم

مشکینمسکین

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1403/02/05 17:41
    6.1.8.0
    V6.1.8.0