جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۱۳:۴۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 283
  • کد خبر : ۵۱۶۶
افتتاح وبهره برداری پروژه های آبرسانی مناطق ارشق ومرادلو شهرستان مشكین شهردرقالب جهاد آبرسانی
با افتتاح پروژه آبرسانی روستاهای بخش ارشق ومرادلو شهرستان مشگین شهر به همت شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل وگروه های جهادآبرسانی 6500خانواراز نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شدند

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ، آیین بهره‌برداری ازپروژه آبرسانی روستاهای برگ چای،قاری مزرعه سی،کلی علیا،کلی سفلی،قوشا ودره بیگلو در شهرستان مشگین شهر با اعتباری بالغ بر 8 میلیاردو 500 میلیون تومان در قالب جهاد آبرسانی، با حضور آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان،دکترمحمود عباس زاده نماینده مردم شریف مشگین شهر در مجلس شوارای اسلامی،رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان، امام جمعه شهرستان، معاون بهره برداری وتوسعه آبفا ، مسئول جهادآبرسانی ،فرماندار و سایرمسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

 نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در این مراسم ضمن تشکر از تلاش مضاعف برای تکمیل پروژه ها و تسریع در رفع مشکلات مردم استان در حوزه آب و فاضلاب به پروژه های مهم دردست اجرای شرکت آبفا اردبیل درسال 1401 اشاره کردو افزود :

 از مدیریت شرکت آب وفاضلاب استان و همکاری سپاه معظم و از همه عزیزانی که در سنگر جهاد بسیج سازندگی تلاش کرده‌اند و می‌کند، تشکر می‌کنیم .

آیت الله عاملی درادامه این مراسم گفت: یکی از کارهای خوب که به همت مجموعه شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل وگروه های جهادآبرسانی که موجب عزت و شرف نظام اسلامی است حضور در مناطق محروم و آبرسانی به این مناطق است.

 درادامه این مراسم مهندس علیرضانعمت سلطانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل گفت:شرکت آبفا با همکاری بسیج سازندگی سپاه استان با آغاز عملیات اجرایی به دنبال اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی است .

وی تصریح کرد: با تلاش مضاعف برای تکمیل پروژه ها و تسریع در رفع مشکلات مردم استان در حوزه آب و فاضلاب تلاش خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد:برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه جزو اولویت‌های مهم و اساسی است که امید می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این حیطه باشیم و با رفع موانع و مشکلات اقدامات ارزشمندی را در سطح استان به انجام برسانیم.

به گفته رئیس هیئت مدیره آبفا استان برای اجرای این طرح‌ها ۸۵ میلیارد ریال اعتبار اولیه در نظر گرفته شده بود که در مدت ۶ ماه عملیاتی شد

تصویرتصویر

امتیاز :  ۳.۳۳ |  مجموع :  ۳

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1402/12/26 13:54
    6.1.7.0
    V6.1.7.0