پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۱۱:۴۵
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ 
  • تعداد بازدید : 288
  • کد خبر : ۵۱۶۳
افتتاح پروژه آبرسانی به روستای نقدی علیای شهرستان مشكین شهردرقالب جهاد آبرسانی
با افتتاح پروژه آبرسانی روستای نقدی علیا شهرستان مشگین شهر به همت شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل وگروه های جهادآبرسانی 1500نفراز نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره‌مند شدند.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ، آیین بهره‌برداری ازپروژه آبرسانی روستای نقدی علیا در شهرستان مشگین شهر با اعتباری حدود 116 میلیارد ریال در قالب جهاد آبرسانی، با حضور آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان،رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان، امام جمعه شهرستان، معاون بهره برداری وتوسعه آبفا ، مسئول جهادآبرسانی ،فرماندار و سایرمسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

 نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در این مراسم ضمن تشکر از تلاش مضاعف برای تکمیل پروژه ها و تسریع در رفع مشکلات مردم استان در حوزه آب و فاضلاب به پروژه های مهم دردست اجرای شرکت آبفااردبیل درسال 1401 اشاره کردو افزود :

 از مدیریت شرکت آب وفاضلاب استان و همکاری سپاه معظم و از همه عزیزانی که در سنگر جهاد بسیج سازندگی تلاش کرده‌اند و می‌کند، تشکر می‌کنیم .

 درادامه این مراسم مهندس علیرضانعمت سلطانی مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل گفت:شرکت آبفا با همکاری بسیج سازندگی سپاه استان با آغاز عملیات اجرایی به دنبال اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی است که امید می‌رود اقدامات انجام یافته در این زمینه در تحقق اهداف مورد نظر ما را رهنمون شود که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

مهندس سلطانی، با اشاره به آغاز اجرای آبرسانی به روستاها در قالب طرح محرومیت‌زدایی با همکاری گروه‌های جهادی از اجرای این طرح برای 454 روستای استان با اعتباری بالغ بر 476 میلیارد تومان در مدت 30 ماه خبر داد.

وی تصریح کرد: با تلاش مضاعف برای تکمیل پروژه ها و تسریع در رفع مشکلات مردم استان در حوزه آب و فاضلاب تلاش خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد:برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه جزو اولویت‌های مهم و اساسی است که امید می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این حیطه باشیم و با رفع موانع و مشکلات اقدامات ارزشمندی را در سطح استان به انجام برسانیم

نقدینقدینقدی

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1402/12/26 13:54
    6.1.7.0
    V6.1.7.0