جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ 
  • تعداد بازدید : 100
  • کد خبر : ۴۱۱۴
مراسم تودیع و معارفه قائم مقام شركت وسرپرست معاونت برنامه ریزی وتوسعه سرمایه گذاری آب و فاضلاب استان اردبیل برگزار شد
طی جلسه ای وبا حضور مهندس علیرضا نعمت سلطانی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت ،معاونین ، مدیران و جمعی از همکاران مراسم تودیع و معارفه سرپرست قائم مقامی شرکت وسرپرست معاونت برنامه ریزی وتوسعه سرمایه گذاری درمحل سالن جلسه ساختمان اداری کارشناسان برگزار گردید.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ،مراسم تودیع  و معارفه سرپرست قائم مقامی و معاونت برنامه ریزی وتوسعه سرمایه گذاری شرکت برگزار گردید.

مهندس سلطانی مدیرعامل آبفا اردبیل در این نشست گفت: استفاده از تمامی پتانسیل های موجود در شرکت موجب رشد و بالندگی سازمانی می شود.

وی با بیان اینکه تغییر در سیستم های اداری موجب پویایی و شادابی در ادارات و سازمان ها می شود، تصریح کرد: جابجایی و تغییر در ادارات و پست های سازمانی موجب جلوگیری از روزمره گی درسازمان ها می شود.

وی تعامل واحدها و بخش های مختلف شرکت و همکاری را عامل رفع مشکلات عنوان کرد و گفت:  یقیناً این تعامل و همکاری در زمینه انجام  فعالیتهای مختلف در شرکت باعث  ارائه خدمت مطلوب تر به شهروندان خواهد شد.

درادامه این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس سید نورالدین پرندک ،سرکارخانم الهام پورحاج را به سمت سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی وتوسعه سرمایه گذاری و مسعود خیرجو رابه عنوان سرپرست قائم مقامی شرکت معرفی و برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.

در پایان مراسم از زحمات مهندس پرندک با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد و برای ایشان در پست  جدید آرزوی موفقیت شد

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1402/12/26 13:54
    6.1.7.0
    V6.1.7.0