جمعه, 31 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 53
  • کد خبر : ۴۱۰۰
selectedimage
مراسم تودیع و معارفه معاون بهره برداری وتوسعه فاضلاب شركت آب و فاضلاب استان اردبیل برگزار شد.
طی جلسه ای وبا حضور مهندس علیرضا نعمت سلطانی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت ، معاونین ، مدیران و جمعی از همکاران معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت مراسم تودیع و معارفه معاون بهره برداری وتوسعه فاضلاب درمحل سالن جلسه ساختمان ستاد استان برگزار گردید.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ،طی جلسه ای با حضور مهندس علیرضا نعمت سلطانی مدیرعامل  ، معاونین و مدیران شرکت مراسم تودیع  و معارفه معاون بهره برداری وتوسعه فاضلاب درمحل ساختمان ستادبرگزار گردید.

در این مراسم مهندس نعمت سلطانی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل ، ضمن خیر مقدم به حاضرین، اظهار داشت؛ معاونت بهره برداری وتوسعه فاضلاب، جایگاه ویژه ای بر نظارت بر کیفیت اجرای کار دارد و  می تواند نقش بسزایی در رفع بسیاری از چالش ها و مشکلات مشترکین شهروروستاهای استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه ؛ تسریع در اجرای پروژه ها وبهره برداری و توسعه فاضلاب ارتباط مستقیمی به درآمد و رضایتمندی مشترکین دارد، که خوشبختانه در شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل پتانسیل های بسیار خوبی به لحاظ نیروی انسانی وجود دارد که از این رو با اتکا به تجربه و تخصص ارزشمند آنان امیدواریم خدمت‌رسانی به مشترکین را به بهترین نحو انجام دهیم.

وی تعامل واحدها و بخش های مختلف شرکت و همکاری را عامل رفع مشکلات عنوان کرد و گفت:  یقیناً این تعامل و همکاری در زمینه انجام  فعالیتهای مختلف در شرکت باعث  ارائه خدمت مطلوب تر به شهروندان خواهد شد.

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب بیان داشت: معاونت بهره بردای بایستی  با دقت زیاد و بازدید مداوم ، روند کیفی کار را کنترل و مانع هر نوع آسیبی به تاسیسات شرکت شود.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس ساسان میرزارحیمی معاون اسبق بهره برداری وتوسعه فاضلاب استان ،مهندس شهریارعباس زاده را به سمت سرپرست جدید این معاونت معرفی و برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه مهندس ساسان میرزارحیمی ضمن تشکر و تقدیر از زحمات سایر کارکنان، گزارشی از فعالیتهای انجام شده در این معاونت را ارائه و مهندس عباس زاده سرپرست جدید معاونت بهره برداری نیز برنامه های خود را تشریح کردند.

در پایان مراسم از زحمات مهندس میرزارحیمی با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد و برای ایشان در پست جدید رئیس سازمان نظام مهندسی استان اردبیل آرزوی موفقیت شد

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1403/01/30 10:55
    6.1.8.0
    V6.1.8.0