جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ 
  • تعداد بازدید : 103
  • کد خبر : ۴۰۹۸
مراسم تودیع و معارفه سرپرست خدمات مشتركین و در آمد شركت آبفا استان اردبیل برگزار شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ، طی احکامی سرپرستی معاونت خدمات مشترکین ودرآمد شرکت آبفا استان را به دکترمهدی مرادجو و از زحمات و تلاشهای مهندس تورج آریش تقدیر و تشکر نمود و همچنین مهندس آریش را بعنوان مشاور مدیرعامل در امورمشترکین شرکت آبفا استان منصوب کرد.

 

به گزارش دفترروابط عمومی وآموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ، با حضور مهندس علیرضا نعمت سلطانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای استان، و جمعی از کارکنان شرکت جلسه تودیع و معارفه معاون مشترکین و درآمد شرکت برگزار شد .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اردبیل در این مراسم با بیان اینکه فرهنگ سازی در زمینه اصلاح الگوی مصرف آب نقش مهمی در حفظ منابع این مایع حیاط بخش داراست افزود: این شرکت تمام تلاش و کوشش خود را برای اجرای آبرسانی سالم به شهرها معطوف کرده تا این طراوت و شادابی آب همواره در خانه های مردم جریان داشته باشد.

وی در ادامه سخنانش به خدمات ارائه شده در حوزه آب و فاضلاب استان اشاره کرد و افزود : امروز خدماتی که در حوزه آب و فاضلاب به مردم ارائه می شود قابل مقایسه با گذشته نیست.

مهندس نعمت سلطانی در این مراسم تغییرات و تحولات را منشأ جهش و حرکتی رو به رشد و فزاینده دانست و اظهار داشت: تغییرات در راستای افزایش پویایی هر سازمان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات که این شرکت با آن مواجه است باید عزم خود را بیش از پیش جزم کنیم تا مشکلات را تا حد امکان مرتفع و در راستای افزایش بهره وری گام برداریم

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1402/12/26 13:54
    6.1.7.0
    V6.1.7.0