جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 552
  • کد خبر : ۴۰۴۳
دیدار رئیس هیئت ومدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان با مدیركل صدا و سیمای مركز اردبیل
مهندس علیرضا نعمت سلطانی، رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان به همراه معاونین شرکت با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل ، مهندس علیرضا نعمت سلطانی از همکاری مدیرکل و مجموعه همکاران در انعکاس فعالیتهای این شرکت به مردم و همچنین انعکاس مشکلات مردم در ارتباط با شرکت آب و فاضلاب قدردانی و نقش صدا و سیما را در تنویر افکار عمومی و بیان دستاوردها و مقابله با ترفندهای دشمنان در ایجاد یأس و نا امیدی در مردم را برجسته قلمداد کرد و تلاشهای مجاهدت گونه اصحاب رسانه را مورد ستایش قرار داد .

وی افزود: همکاری موثر صدا و سیما در انتقال پیام های این شرکت و  انعکاس فعالیتها و برنامه های حوزه آبرسانی منجر به اصلاح الگوی مصرف از سوی مردم و موجبات پایدار شدن وضعیت شرایط تأمین آب استان را فراهم خواهدکرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز با تقدیر از تلاش های این مجموعه در مدیریت تنش آبی و کمک به توسعه بخش آب وفاضلاب  و برای پوشش مناسب این فعالیت ها و اطلاع رسانی لازم اعلام آمادگی کرد.

مهندس ملااحمدی به نقش رسانه در توفیق عملکرد مسئولان اشاره کرد و گفت: حاکمیتی موفق است که بتواند با مردم ارتباطی صمیمی و عاطفی ایجاد کند و بحمدالله این ارتباط باتدبیر مسئولان به خوبی شکل گرفته و روز به روز نیز باید تقویت شود .

وی با تاکید بر آمادگی پرداخت هنرمندانه به موضوع آب افزود: انعکاس خدمات نظام در مناطق مختلف کشور ترویج امید در بین آحاد مردم است و برنامه سازان رسانه ملی با برنامه های تاثیر گذار و فاخر تلاش خواهند کرد در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه و کمک به اصلاح الگوی مصرف نقش آفرینی نمایند

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1402/12/26 13:54
    6.1.7.0
    V6.1.7.0