شنبه, 1 ارديبهشت 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 547
  • کد خبر : ۴۰۳۶
selectedimage
جلسه بررسی مشكلات آب شرب روستاهای شهرستان مرزی بیله سواردرمحل فرمانداری این شهرستان برگزارشد.
مهندس علیرضانعمت سلطانی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در جلسه بررسی مشکلات آب شرب شهرستان بیله سوار در محل فرمانداری این شهرستان گفت: مشکل کمبود آب روستاها با نظارت بر انشعابات غیر مجاز و رفع نواقصات درکوتاه مدت حل خواهد شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفااستان اردبیل؛ مهندس علیرضانعمت سلطانی رئیس هیئت مدیره ومدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل در جلسه بررسی مشکلات آب شرب شهرستان بیله سوار در محل فرمانداری این شهرستان گفت: مشکل کمبود آب روستاها با نظارت بر انشعابات غیر مجاز و رفع نواقصات درکوتاه مدت حل خواهد شد.

وی همچنین گفت: با توجه به مهاجرت معکوس درشهرستان بیله سوار در بلندمدت بایستی به فکر تامین آب شرب اهالی باانتقال آب از رودخانه ارس به این شهرستان باشیم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت با اشاره به اینکه مدیریت آب یکی از مهم ترین محورها وبرنامه شرکت خواهد بود،

گفت: مصرف آب در برخی روستاها به بیش از دو برابر استاندارد است که متاسفانه عده ای بخاطر ریسک قطعی آب بخصوص در ماه های خرداد و تیر اقدام به جمع آوری آب در تانکرها می کنند و این خود عاملی می شود که روستاها دچار کمبود آب شوند.

فرماندارشهرستان بیله سوارنیز ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی مدیریت و کارکنان شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل افزود ؛با حذف شبکه آب روستای زرگر ودمیرچلواز مجتمع قره قاسملو و تامین آب این روستا از بیله سوار، مشکل کمبود آب روستاهای مذکورحل خواهد شد و با اجرای این طرح آب با سرعت بیشتری به روستای فولادلو خواهد رسید و کمبود آب این روستا نیز بهبود خواهد یافت.

وی با اشاره به ضرورت در اولویت قراردادن شهرستان بیله سوار در زمینه اجرای طرحهای آب رسانی و اصلاح شبکه های روستایی این شهرستان خواستار تسریع دراجرای پروژه های عمرانی شد

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1403/01/30 10:55
    6.1.8.0
    V6.1.8.0