يکشنبه, 19 ارديبهشت 1400
  • ساعت : ۹:۱۱:۴۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۱/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 319
  • کد خبر : ۴۰۳۲
مركز ملی ارتباط با مشتریان شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور افتتاح شد.
مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (CRM)، توسط حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با حضور معاونین شرکت مهندسی به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، مرکز ملی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، توسط حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با حضور معاونین شرکت مهندسی به صورت رسمی افتتاح شد. این مرکز به منظور تمرکز در پاسخگویی به حوادث و جمع‌بندی نظرات و پیشنهادات و ایجاد دریچه‌ای برای ارتباط با مشترکین به صورت متمرکز افتتاح شد.  این مرکز با حمایت و کوشش‌های علی سیدزاده مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ایجاد و توسط مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور حمیدرضا کشفی معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری و شاهین پاکروح معاون مهندسی و توسعه این شرکت افتتاح شد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.2.0
    V5.7.2.0