جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 1311
  • کد خبر : ۴۰۲۷
برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر امورآب وفاضلاب شهرستان اردبیل
مراسم تودیع ومعارفه مدیرامورآب وفاضلاب شهرستان اردبیل باحضور مهندس خیرجو معاون مالی وپشتیبانی، مهندس کریمی معاون منابع انسانی ‌وتحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل،و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت در سالن جلسه امورآبفااردبیل برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان اردبیل، در ابتدای این مراسم مهندس خیرجو معاون مالی وپشتیبانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ضمن تبریک فراسیدن عیدنوروزباستانی به حاضرین در جلسه وضمن تشکر و قدرانی از زحمات آقای مهندس الیاسوند مدیر قبلی امورآب وفاضلاب اردبیل ،وی را یکی از افراد پرتلاش درمدیریت امورآب و فاضلاب معرفی کرد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یکپارچگی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی گفت : باید کمر همت خود را برای خدمت هر چه بیشتر به مشترکین محکم تر ببندیم .

درادامه مهندس عبداله کریمی معاون منابع انسانی وتحقیقات  شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل نیز طی سخنانی خاطر نشان کرد مهندس فتح اله نوخواه از مدیران برجسته شرکت بوده و ان شاالله منشا خیر و برکت باشد.

وی همچنین از زحمات آقای الیاسوند تشکر و انتصاب آقای نوخواه را تبریک گف.

مهندس الیاسوند نیز ضمن تشکر از همکاران در طول مدیریت خود که با تلاشهای خود زمینه ساز پیشرفت شرکت شدند اظهار داشت : از این به بعد هم با تلاشهای مضاعف عملکرد بهتری خواهید داشت .

مهندس نوخواه نیز در سخنانی از زحمات مهندس الیاسوند تشکر کرد و افزود با همکاری و همیاری همکاران انشاالله مسیر پیشرفت را خواهیم پیمود.

در خاتمه با اعطای لوحی از زحمات مهندس غلامرضا الیاسوند تقدیر شد و طی ابلاغی از سوی مهندس فرامرز بهنژاد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت که توسط معاونین مالی و پشتیبانی و منابع انسانی و تحقیقات شرکت اعطا شد، مهندس فتح اله نوخواه بعنوان سرپرست جدید امورآب و فاضلاب شهرستان اردبیل  منصوب شد.

لازم به ذکر است مهندس الیاسوند به مقام بازنشستگی نائل شدند که برای ایشان و تمام همکاران بازنشسته ،سلامتی و توفیق روزافزون آرزومندیم

امتیاز :  ۴.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1402/12/26 13:54
    6.1.7.0
    V6.1.7.0