جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ 
  • تعداد بازدید : 315
  • کد خبر : ۳۹۳۶
بررسی پروژه‌های تنش آبی استان اردبیل با حضور معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شركت مهندسی آبفای كشور
پروژه‌های تنش آبی استان اردبیل با حضور معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بصورت ویدئوکنفرانس برگزارشد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، سید حمیدرضا کشفی در برگزاری جلسه بررسی و تصویب پروژه‌های تنش ‌آبی استان اردبیل به صورت ویدئو کنفرانس ضمن تقدیر و تشکر از مهندس                    به نژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در تأمین آب آشامیدنی، همدلی و انسجام مدیران کل آبی استان اردبیل را دارای نقش اساسی در این عملکرد مطلوب دانست و اظهار داشت: با همدلی مجموعه مدیریتی آب استان، تابستان گذشته این استان بدون بحران پشت سر گذاشت که خدمات این مجموعه قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرها و روستاها تصریح کرد:افزوده‌ شدن ظرفیت منابع آبی شرب از مهمترین برنامه‌های شرکت مهندسی آبفا در راستای اجرای طرح‌ها است.

معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به انعکاس مشکلات مردمی در عرصه تامین آب شرب در حوزه‌های شهری و روستایی در سال‌های گذشته گفت: این مورد سبب نگرانی مجموعه مدیران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و وزارت نیرو قرار گرفته بود که با یکپارچه سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی و مدیریت بهینه، سبب کاهش تنش‌ها و بحران‌های آبی، کاهش نارضایتی‌های مردمی در تابستان گذشته شد.

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، اجرایی شدن پروژه‌های مصوب در مدیریت کامل و حل تنش‌های آبی در استان اردبیل را مثمر ثمر دانست و تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های تأمین آب شرب در اولویت قرار دارد و تا پایان امسال بخشی از این طرح‌ها وارد مدار بهره ‌برداری قرار می‌گیرد.

در این نشست پروژه‌های پیشنهادی شرکت آب و فاضلاب استان برای مدیریت و بهبود شرایط تنش آبی مورد بررسی و تصویب قرارگرفت.

در این جلسه مهندس طباطبایی مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور،مهندس فرامرز به نژاد رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان اردبیل ، مهندس عباس جنگی مرنی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل به همراه معاونین حضور داشتند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1402/12/26 13:54
    6.1.7.0
    V6.1.7.0